لــوبـی گــراف

مرجع گرافیک و کد نویسی

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما
آموزش هک نشدن
امیرحسین اسماعیلی جمعه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۱۵ ب.ظ ۱۶۹ آی پی و ۱۹۳ بازدید

باسلام خدمت شما کاربران لوبی گرا ف در این پست برای شما میخواهیم روش هایی که هکران وبلاگ های شما را هک میکنند بگو ییم در اصل آن ها شما را گول میزنند آن ها میاید با شما شروع به گفت و گو میکنند و بعد از مدتی به شما میگوییند یک قالب خوب دارم ایمیلتو بده بهت بفرستم قالبو با میگن من از طرف خود سرویس وبلاگ دهی اومدم و به شما یک صفحه میدن میگن به شما که این صفحه رو سرویس وبلاگ دهی ساخته و شما باید نام کاربری و رمز و ایمیل خود را در این صفحه وارد کنید ولی شما این گولها رو نخورید.

ادامه مطلب در ادامه


پس بیاید با هم مرور کنیم میگن وبلاگ شما حذف میشه-میخواهند بهتون قالب بدن میگن ایمیل بدید،ایا این ها هکر هستند یا دزد و روی قالب های خودشون هم مینویسند من هکر ایرانی هستم و به خود افتخار میکنم من خودم نویسنده ی لوبی گراف هستم در لوکس بلاگ بودم بهم گفت من یک قالب معرکه دارم ایمیلتو بده برات بفرستم من براش نوشتم از کی متنفری اونم نوشت میخوای منو هک کنی منم براش نوشتم نه شما میخواستید منو هک کنید در کل این هکران میخواهند وبلاگ شما بدزدند شما باز مینویسید من هکر ایرانی هستم و به خود افتخار میکنم برید بنویسید من دزد ایرانی هستم و به خود افتخار میکنم ولی هکر هاییی وجود دارند که واقعا هکر هست من به تمام هکران ایرانی احترام میگزارم که واقعا مرد هستند بیشتر این هکران ایرانی برای ما در ایران کار میکنند به سایت های خارجی کشور هایی که به ما توهین میکنند حالیشون میکنن درورد بر هکران ایرانی.......

خوب مطالب مارو دنبال کنید

منبع:لوبی گراف

نویسنده:امیرحسین اسماعیلی



درباره سایت
About Us
نویسندگان
Author